FYFAN I HELVETES JÄVLA SKIT

Men hur jävla dum får man bli egentligen ? Blir så jävla trött på mig själv. Jag började jobba 21.00 igår och jobbade hela natten, sen imorse när jag precis kom hem så ville dom att jag skulle komma och fortsätta jobba till kl 12.00 Okej då tyckte jag, inte hela världen. Men när jag väl kommer på jobbet så ser jag att jag även ska jobba kvällen, ända till 21.00. Så nu har jag tagit på mig ett 24 timmars pass och jag är så jävla gristrött så de är inte klokt. Ingen som är sugen att åka och jobba på lindgården kv; linden mellan 16-21 lr. bara säga till. Jag är mer än gärna hemma. Måste ringa mami sen och fråga om hon kan köra mig eftersom jag har tappat bort bilnyckeln duktig som jag är. Så nu är man utan bil också. Jävligt illa. Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att man blir lite piggare.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback