fuck you right back!

Vad är det som händer? Nån som har nånting roligt att berätta lr ? Jag har faktiskt en lite halv rolig sak att berätta. Blir kanske så att det blir flytt om 1 vecka, snabba bud nu faktiskt. Håller på att jagar lägenhet som en galning, så äre nån som vet nått tomt så snälla hör av er. Måste vara inflyttning 1 dec. Har förmodligen fått tag på en men jag väntar på svaaaar. Hoppas dom skyndar sig. Dom senaste dagarna har varit bra, lr mer än bra. Känns som om allting flyter på nu igen faktiskt. Gårdagen vaknade jag tidig och gjorde iordning Felix för dagis, sen vart det sova vidare. Va fruktansvärt trött faktiskt. Sen va jag ner till Bredsand och hämtade min bil som stått där några dagar. Sen vidare till mami på middag sen hem och gjorde kväll. Blev en film med lite mys till de. Häääärligt. Sitter och tittar på tv nu och agge och jens är ute och går. Dom är så trevliga. Funderar på om man kanske ska hoppa in i duschen och piffa till sig lite så man slipper sitta som ett slusk i soffan hela dagarna. Skulle inte vara fel. Nu ska jag fixa iordning här hemma så hörs vi kanske ikväll. Om jag har tid ;)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback