Felix och pappa

Nu är nattis vaken, jävligt trött än men jag lever iaf. Igår kväll va de riktigt tungt att hålla sig vaken men hård som jag är så lyckades jag med det också. Pappa hämtade mig på jobbet så jag slapp köra när jag va trött men jag tror inte jag han mer än sätta mig i bilen så sov jag. Satan va trött jag va! Nu är vi vaken iaf och Felix sitter och väntar på att pappa ska hämta han. Konstigt det kommer kännas att han ska åka bort till pappa en helg. Har han åkt bort helger förut så har ju patte alltid varit hemma. Men felix kommer få en super rolig helg och det är väl de viktigaste. Han ha redan ringt och boka pulkåkning och godis. Nu ska jag hjälpa han att packa ihop sina saker så hörs vi sen.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback