eh

Jaha, jag som hade förberett mig på en hemmakväll i soffan med mjukisbyxor och bara mys. kvart över 9 ringde dom och då vare stressen påväg till jobbet. Så nu sitter jag här, SKIT TRÖTT redan och allmänt less på allt. Imorrn blir det iaf ledigt hoppas jag. Ska sova hela dagen långt. På fredag ska Felix åka till pappa, kommer bli riktigt tomt hemma då. Han kommer inte hem förens på söndag. Men han får nog en super rolig helg misstänker jag. Dom skulle åka pulka och ha sig. Iaf så imorse när jag åkte från jobbet va ja grisigt trött. Och tror ni inte på fan att nattis med världens tur får fel på bilen när jag har åkt halva vägen. Inge batteri på telefonen hade jag hlr. Men till slut lyckades jag få tag på pappa som kom och hämtade mig. Fick då lämna skit bilen efter vägen. Det visade sig att jag tydligen hade slut på bensin :P Jag är tjej och de är inte meningen att jag ska behöva hålla koll på sånt där. Som tur va så fixade pappa med allting så jag slapp bry mig. Också hade han tydligen berätta de för hela jobbet också så när jag kom och skulle hämta bilen suckade alla åt mig. Man känner sig så ÄLSKAD! lr inte. Imorrn ska jag efter att jag vaknat göra ett ryck satt de blir nånting gjort hemma. Har massor som måste göras men hinner aldrig med nånting. Så imorrn blir det en hinna med dag. Om det inte dyker upp nått roligare vill säga ;) ! Anna sitter och super terrrararararar mig som vanligt. Henne skulle man kunna trycka en kudde i ansiktet på och hålla i lite för länge, right baby ? Nä nu ska jag dra ett varv i huset och se vad som händer. Puss!

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback