This world will turn your way

Jaha nu sitter jag uppe hos mami och pappa, pappa skulle byta stötdämpare idag men nu orkar han inte så nu får jag köra med gungan 1 vecka till. Men desto fortare du kör desto bättre känns de, tur bara att de drar så lite bensin om de ska vara gasen i botten hela tiden. Ska snart ta och fara hem och greja iordning. Minns inte om ja skrev de igår men va ut till malin när patte kom hem från jobbet också for vi på macken och greja sen åkte vi hem och bara surra, ja tror jag håller på prata sönder henne, hon får inte en syl i vädret. Känner verkligen att jag måste prata ur mig. Även att de bara är skit som sägs men ändå kul. Patte är iväg med dubben och grejar på så dom lär ju säkert ha kul lr nått. Nu ska ja ner och se vad latmaskarna håller på med.


^mnkw

Kommentarer
Postat av: T I N A

fin fin blogg;D

2010-05-31 @ 17:59:10
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in! :)

2010-05-31 @ 18:45:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback