RUBRIK

Sitter här nu, felix och jag har nyss vakna. Somnade nog hyffsat tidigt igår båda två. skit trötta. Patrik är nere hos martin och är förmodligen full, jag förstår inte hur dom ids börja halv5 på morgonen. Aja iaf så ska ja greja ihop lite här hemma sen kommer mormor och hämtar felix som ska vara uppe hos dom inatt. Han håller på att få knoster och vill packa redan nu. Man kan ju tro när man lyssnar på han att han aldrig får träffa varken mormor lr gammelmormor. Gullungen. Idag får jag bara inte missa våra bästa år, de  är så spännande nu och har missat de hela veckan så håller redan på att förberade mig inför det. Nu ska ja plocka ihop lite saker här så kanske de kmr en upd senare.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback