RUBRIK

Nu är det så att jag inte är på lika dåligt humör idag som igår så tänkte bara skriva nån rad innan sängen väntar. Idag så klev vi upp och felix gick på dagis och jag hem och titta på våra bästa år och bara låg helt för mig själv. Nyqvist för ut till timrå med tvätten så då slog ja på latsidan och vart jätte trött och inte orkade följa med. ;) Sen for mami och hämtade felix också kom hon och fikade lite. Nu jobbar herr nyqan och felix sover satt de är himmla roligt just nu faktiskt, men han kommer snart hem. Imorrn så åker vi upp till mami och blir där resten av veckan och ska bara äta massa gott ock förhoppningsvis få lite sol på kroppen. Kanske ta några krafttag också men de mesta får grabbarna grus göra. Iaf så vet ja inte om ja hade skrivit de men på lördag ska grabbarna iväg och titta på några bilar och mami felix och jag ska åka och titta på när kusin ellen ska hopptävla så de blir väl som de luktar kanske. Felix har börjat tjata om en hund nu men pga min allergi och lathet vet ja ikke om de är nånting som passar oss. Får se vad som händer, bruka räcka med att ta hit ludde så hinner ja lessna sen. Sist ludde va här så grinade felix när han skulle gå på dagis för han ville inte lämna han, och ludde satt hemma här och gnällde hela dan. Han kan väl ta med sig hunden på dagis då så blir de lugnt. Kan ju berätta att Roffe har blivit skit fet nu när jag ändå pratar djur, hur fan bantar man en hamster !?!?!? Aja iaf så är hockeyn på tv,n nu så den ligger jag och halv kikar på men snart väntar sängen och kanske titanic ikväll igen som alla andra dagar den här veckan. Jag sitter som en chappkines nu så ryggen håller på att gå av på mitten men de gör ju ingenting de hlr. Imorrn ska felix sova tills kl 09.00 hoppas jag. Han sover alltid dåligt när han är på dagis, är han hemma från dagis sover han varje dag till kl 09.00 men går han kan han få för sig att kliva upp kl 05.30 och då kan ni ju tänka er vem de är som har kryss i ögonen hela dan. Jag har faktiskt redan börjat planera för julen, jag kommer inte åka nånstanns, vill nån träffa oss kan dom komma hem till oss. Jag ids inte åka runt som en jävla dåre. Julen ska vara lugn och fin och ingen panik och stress men de är ju för fan stress vart enda år nu tycker ja. Aja nog om den nu när väl snön är borta. Nu får de va nog med skitsnack, nu ska ja bädda upp min säng och trycka huvudet så långt ner det bara går.
^mnkw

Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack gumman för en underbar helg med er, syns imorgon eftersom ni glömde ert husdjur? kram

2010-05-16 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback