RUBRIK

Allså livet är allmänt jävla tråkigt just nu. Mormor har flyttat till indal mamma bor i indal och det är aldrig någon som ringer och bjuder in än på nån midda lr fika lr nånting, allmänt hatad tror ja. Mamma svarar inte ens när ja ringer. Iaf så har felix och jag varit ute och cykla och sen en sväng i lekparken. Skit kallt när de blåser men jätte skönt när solen lyser. Jag har skit mycket tvätt men är för tjurig för att gå ner och ta en tvätttid när jag tycker patrik kan göra de för en gångs skull. Tur är väl att jag har mer trosor än han kalsonger så jag klarar mig bra många veckor till. Bara jag hör ordet arbetsförmedlingen vill ja spy och orkar inte lägga ner min tid på alla deras jävla möten. Tror inte man kan bli mer less nu faktiskt. Hockeyn börjar kl 20.00 och det är väl de ända ja ser fram emot just nu. Sen självklart längtar ja tills baby kommer hem från jobbet för han hinner man ju fan aldrig träffa nu för tiden hlr. Det är väl så livet ska vara kanske. Sen kommer gumman hem imorrn och det ska bli underbart att få höra massa skvaller och skit. Nu ska Felix lägga sig och sova så är väl bäst jag fixar nötborstaren och bäddar upp då.

O.B.S

Fru usk på Lindgården kv;linden du kanske borde ta åt dig och börja bjuda in mig mer och inte bara sova bort livet.

XOXO nathaliewestberg

Kommentarer
Postat av: mami

Fru usk här! Det är ju otroligt du far hem när jag jobbar sen hinner jag bara gå av mina skift så står du på gårdsplanen igen, när ska jag hinna bjuda dig när du bjuder dig själv hela tiden!!!!Du är bra gullig du nu går jag av imorgon sen ska ni hela familjen vara hela helgen då ska vi äta och dricka gott, puss puss

2010-05-12 @ 01:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback