RUBRIK

Nu har det gått 2 dagar sen jag ens tittade åt datorn. Känns som om jag har så mkt att göra satt jag inte hinner med mig själv, men i själva verket finns de ingenting att göra. Igår va ja upp till mormor och hjälpte henne lite med att packa upp flytten sen stannade felix där och då for ja till mami och bytte bil med henne så ja fick mig en riktig bil. Förstår inte hur ja kunde he iväg A3an för att sen köpa en skit bil. Ångrar mig så nå jävla otroligt. Kör snart skiten på skroten. Iaf så for ja in på ikea sen och väntade på patte och in på jysk och köpte lakan. Sen for vi på willys och köpte strips sen vart de raka vägen hem. La mig i soffan och kollade på Top Model och somnade sött, vaknade av att cp solen lyser mig rakt i fejjan så då förflyttade jag mig bara in i sängen. Somnade om där och vaknade av att malin ringde och frågade om lim till löshåret. Sen fick de faktiskt vara nog. Vi gjorde mat och sen skulle nyqvist till Media Markt och titta efter en tv, som om de inte räcker med dom 3 st vi redan har. Efter de for vi på Ica maxi och köpte några nya filmer som man bara kan slöglo på. Titanic bland annat, bara älskar den filmen. Också självklart vart det en påse godis och massa chocklad. For hem och tittade på hockey, sverige vann med 10-3, väldigt intressant match. När den va slut så slog vi över på fotbollen som jag inte vet hur den slutade för ja tjatade till mig att vi skulle slå av och gå och lägga oss och se på Titanic vilket de vart, iaf 5 min sen somnade jag. Nu vart de mkt skit skrivet iaf. Sitter hos mami nu och väntar på att pappa ska komma hem så han kan titta på äckel bilen va fan de är som håller på att hända med den. De rasar saker under när man kör och de läker nån bromsvätska så de finns inga bromsar och de är bara skit med allting. Äre nån som sitter på en Audi TT och är sugen att byta så är de inga problem, bara höra av sig. =D Aja nu får de va bra med bloggandet ett tag.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback