RUBRIK

Nu sitter jag här igen och bara glor. Nu är jag verkligen helt frisk och kry. Felix ligger och myser i våran säng och tittar på tjorven men snart dax att slå av och börja göra en storstädning känns de som. Idag ska mormor flytta så sen ska vi ner och hjälpa dom med dom tunga sakerna och sen blir det hem och fixa ihop nya sängen som vi fått. Spännande. Igår va vi ut till m&p en stund och bara tog de lugnt, Felix hjälpte pappa att såga ner några träd och jag mådde bara illa. Ska in till Kronans droghandel idag och höra vad man kan äta för nånting egentligen, för börjar bli ruskigt less nu faktiskt. Mormor sa att de fanns några tuggtabletter så ja får väl prova dom så länge då. Nu ska ja dra fram min kära H2O vac turbo och göra lite nytt för en gångs skull.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback