RUBRIK

Dagen idag började med att vi sov jävligt länge sen städa vi och greja på lite. Patte for in på skolan och då åkte jag och felix in på toysarusoch köpte en bakugan sen ner på fiskaffären och köpte lite saker till roffe. Fortsatte in på ica maxi och handlade lite hem och sen vart de hem och gjorde mat. Sen for patte ut till timrå för han skulle skjutsa pappa sin en sväng och då låg jag och felix och glodde på en film i väntan på han. For ut en sväng till emelie & adde och barnen lekte hejvilt. Jag fattar inte hur dom först orkar kuta en hel dag på dagis och sen håller dom på ända till 22.30 på kvällen. Jag blir trött bara jag tittar på dom. Felix har precis lagt sig han va helt slut i kroppen och här sitter jag. Patrik är ute och kör runt mattias vilket verkar jävligt roligt, lr inte . Imorrn är vi bjuden på midda uppe hos mormor satt de blir ju trevligt och umgås lite kanske. Nu ska ja slå på en beck film och bädda ner mig.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback