RUBRIK

Nu ni svenska folket är nathalie påväg tillbaka till livet. Vaknade imorse av att jag höll på hosta sönder kroppen sen när ja kände efter lite till så mådde ja faktiskt ganska hyffsat idag vilket är så fruktansvärt skönt. Felix är också lite piggare men inte riktigt kry än. Inatt vaknade jag av att min sambo slog till mig i ansiktet med flatnäven så de va ju ett trevligt uppvaknande. Men som vanligt så kommer han aldrig ihåg vad han gör när han sover så han tror inte på mig. Va upp till mamma och pappa idag och hämtade våran bil som snälla pappa har fixa också fick matvraken i sig lite mat innan vi for. Jag mår bara illa hela tiden så ja hoppade denna måltid. Varför blir jag illamående efter jag har varit sjuk i en vecka? Räcker att jag ser nån äta så vill ja bara spy över dom. Felix sitter här och tittar på Ben10 nu medans de är paus i hockeyn. Patrik jobbar som vanligt men hoppas han kommer ihåg att fara på affären innan han kommer hem så ja slipper grina. Måste ta en tvätttid nu igen att de inte svämmar över innan de blir våran tur. ÄR SÅ LESS PÅ TVÄTTEN! Ska bli så otroligt skönt när vi äntligen får en tvättmaskin igen så ja slipper kuta en halv mil så fort ja ska tvätta, sen glömmer ja ju alltid bort de med. Nu ska ja fortsätta se hockeyn och bädda ner mig under en filt med min lilla kille.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback