ny tv-bänk <3<3<3<3

Vilken stressig/härlig dag. For in till birsta vid kanske 10.00 i morse med patte och mami och köpte super mkt nya kläder till felix. 3 kalsonger 10 strumpor 2 linnen 2 kortbyxor 1 jeans 3 mjukisbyxor 1 t-shirt 5 tjocktröjor 1 par skor 1 keps för bara 2000:- det är faktiskt enormt billigt att handla barnkläder. Fast felix va inte speciellt intressead av dedär för han fick en grävare av mormor och 6st bakugan av pappa så han hade bra mkt annat för sig. Sen köpte vi äntligen en ny tv-bänk, den är helt underbar och kan bara inte sluta titta på den. Även lite ljusstakar och småpyssel. Soffan och allting står i en ända röra för jag är för svag för att fixa allting när patrik jobbar så han får hjälpa mig när han kommer vilket han kommer bli jätte glad över. Sen har de inte hänt så mkt mer idag, funderar på om jag ska åka upp till mami en sväng och sola imorrn lr om jag bara ligger hemma och glor på nya tv-bänken kanske ;) Nu ska jag krypa ner till sängs och slå på beck och bara mysa med mig själv. När patrik kommer ska jag vara jobbig.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback