happy feet

Det måste ha blivit nå fel på mig, jag behöver ingen sömn, är fan aldrig trött och jävligt rastlös är jag med. Patte börjar jobba vid 17.00 så då sitter man här helt ensam om inte nån rolig kanske kommer och hälsar på. Det kryper i kroppen på mig och vill bara springa runt halva jorden, men eftersom man är lat så orkar man inte de. Så om de är nån som vet nå roligt kan ni ju alltid höra av er. Va upp till mami förut och åt lite tårta sen så for ja hem nästa på en gång.  Idag flyttar gumman hem, ska bli så skönt att ha henne på hemmaplan igen.Till veckan ska vi måla om i hennes rum hos pappa hennes så de blir ju kul att bara mysa på. Nu ska ja se om de finns nån som har lika tråkigt som jag.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback