älskade LOST.

Dagarna bara rusar förbi och solen är helt underbar. Iaf så har vi ju varit hos mami i helgen och for hem igår, på vägen hem fick ja sms av patte att de va 3 överraskningar hemma. Visste att lost och greys anatomy hade kommit men sen när jag kommer hem har han köpt en 42" tv så då fick man chocken i halsen, mest glad för lost ;) . Bestämmde mig för att jag skulle se på lost igårkväll men som vanligt är man för trött och orkade bara se 2 skivor sen slänge jag mig i sängen och somnade på 2 röda men kläder och allt. Malin har iaf kommit hem nu, skönt de så man vet vart man har henne efter allt som händer just nu. <3 For upp till mami i morse och njöt av solskenet och ska snart bege mig hemmåt och fixa och dona med allt som ska göras. Nu ska ja kika på FaceBOOK. <3<3<3<3


^mnkw

va rädd om dig hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback