WORK

Jahaja, dagen började med att vi for upp till mami och pappa och väckte dom vid 08.00 och fick oss lite fika och surra på lite. Solade och bättrade på brännan, börjar faktiskt bli riktigt brun nu. Ska upp imorrn igen innan jag åker på jobbet och bli ännu brunare. Sen for vi hemöver och patte skjutsade mig på jobbet och här sitter jag nu och längtar hem. Patte och Felix skulle åka ut till farmor och farfar och äta lite tårta då farfar fyller år idag. Äre nån som vet av nånting på midsommar egentligen ? Vi har inte bestämmt oss om vi ska vara hemma lr om vi ska göra nånting. Verkar som om ingen vet vad som bliva skall. Också vet vi ju inte ens om vi har nån barnvakt hlr men de brukar lösa sig eftersom mina föräldrar är så underbart snälla. Får väl se vad som händer kanske. Slutar halv tio idag så då kommer grabbarna och hämtar mig, så då blir de väl raka spåret i sängen skulle jag kunna tro. Imorrn äre tvättning för nyqvist och skulle nog på birsta en sväng. Vet inte hur jag ska hinna med allting. Nu har de varit flera veckor där de har varit jätte lugnt och knappt hänt nånting men så fort man börjar jobba då blir de full rulle hela dagarna. Nu ska jag återgå till en väldigt trevlig personal och en kopp kaffe.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback