tralalalalal

Yes, dagen idag började med att jag vaknade halv 10 tror jag, Felix och patte hade varit uppe sen halv 7. Första gången på snart 5 år som patte vaknar på morgonen men inte jag. Helt otroligt va skönt de va. Då for patte iväg på möte sen åkte han och plocka upp oss så for vi in till birsta och titta runt på massa skit. Felix fick nya skor, han ha snart mer skor än mig och då äre illa. Igår köpte faktiskt jag ett par till mig själv också ;) super fina. Vet inte vart dagen tog vägen men de gick fort iaf. Nu ligger jag i sängen helt slut efter allting idag och vill bara sova när jag tänker på att jag ska jobba imorrn. 12.00-21.30 tror ja, vet inte ens när jag börjar. Nu måste snart lost säsong 6 släppas så nu måste jag se om alla satt jag är jätte mkt  inne i serien till den stora finalen, mkt spännande. Har iaf nytt nr några dagar, de går att få tag på mig på de gammla men kanske inte är så jävla aktiv där, blir som en mini semester att slippa alla som ringer, skönt. Nu ska ja glucka klart på fejjan sen blire balkongen.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback