sleeeeeep

Men usch och fy och blä vad jag är trött, går runt som ett vandrande lik just nu. Har faktiskt varit pigg på jobbet tills kl slog 15.00 och sista timmen närmade sig. Sånt man får ta ibland. Mami är påväg hit med felix, jag är alldeles för trött för att åka upp och hämta han. Måste väl förmodligen göra nånting att äta. Felix äter kanske hos mami så då slipper jag de idag då. Kvällen ikväll lyder så att jag ska i säng fortare än fortast, har lova felix att han ska få sova med mig så de lär väl bli nån film sen gonatt. Imorrn ska ja absolut inte göra nånting, lata mig hela dagen, jag är faktiskt ledig :D Nu ska jag slå på tv:n och se om de går nånting bra där. Kan ni tänka er, jag är till och med för trött för att gå ut och röka. Då äre illa.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback