skooor

Dagen började med att jag for upp till mami och hade tänkt sola, precis när jag kommer hit så ska puckona åka in till stan så då vare bara vända om igen. Köpte mig ett par helt underbara skor till min lilla samling och en ny tv till mami och pappa. Så snäll jag är ibland. Bjöd dom även på subway, börjar bli rädd för mig själv när jag är så jävla hygglig jämt. Sitter hos mami och pappa nu och har blivit bjuden på middag. Micke och mickis ska hit så måste vänta kvar tills hon kommer för hon har ett par skor som är mina. Så underbart väder de är idag, inte klokt. Imorrn ska ja absolut våldgästa malin lite och snacka skit bara. Nu ska jag ta en kopp kaffe och gå ut och sätta mig.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback