nu undrar ni va

Nu sitter vi här nyvaken och super trötta. Patrik håller på att tvättar och jag hjälper till i tankarna. Både jag och patte jobbar idag satt Felix ska åka upp till mami och pappa idag och greja på. Man blir så fruktansvärt slut i huve när man jobbar på detta ställe, tror inte jag han mer än lägga mig igår så sov ja. Va tänkt att vi skulle åka in på birsta idag men nu får vi se hur det blir med det eftersom de finns bra mkt annat att göra känns de som. Felix tittar på haja läget och jag fattar absolut ingenting av den filmen. Känner mig så jävla glad nu för tiden, precis som om man har fått en energi kick och allting är bara underbart nu mera. Så skönt. Lite stressad känner jag mig över flytten, hade inte tänkt att de skulle gå så fort men tiden har bara sprungit iväg. Finns ingenting att packa hlr när allting behövs hela tiden. Ska börja med massa vinterkläder och rensa ut skåp och massa skit så går de kanske framåt sakta men säkert. De blir väl som de brukar när vi ska flytta, de blir tok packa och tok stressa bara dagen innan. Finns ingen tid. Nu ska jag hoppa in i duschen..
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback