love

Nu har jag precis klivit in innanför dörren och är helt slut efter dagens alla händelser. Imorse väckte patte mig vid 11.00 och då klädde vi på oss och for iväg och kika på bilen. När jag kommer in så hade han sålt den för en kvart sen så de va ju jävligt surt. Han hade iofs en annan vilket var en Saab 9-5 2.3 turbo som jag nu har lånat hem på prov. Älskar den redan. For iaf upp till mami en sväng och kika in sen for vi iväg till njurunda plus lite längre och hämta massa saker, FYFAN va mygg de va. Trodde jag skulle dö, så då slog jag ner röven inne i bilen. Sen bar det av ut till micke på kaffe och sen hem till mami igen. Bilen va full i skit så då vart jag tvungen och tvätta den också. Lite jobbigt. Haft den några timmar och sen ser de ut som om jag inte har tvättat den på 1 år. Nu sitter vi iaf hemma och jag ska ta och påbörja packningen eftersom vi flyttar om 2 veckor. De värsta är att jag vet inte vart jag ska börja ? Hur vet man sånt ? Känns som om vi använder allting och de finns inget att ta bort. Ska väl packa ihop lite kläder som inte behövs och skor och lite små tjafs. Imorrn bär det av mot stan och sen jobbet för att lämna in lite papper som jag glömde igår. Sen blir det nog bara vara hemma. Blir de finväder så måste man ju ta vara på de med kanske. Nu ska ja dra fram kartonger och sätta fart.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback