Lindgården kv; Rönnen

Sitter nu här och har precis locka håret och ska snart bege mig in på jobbet och göra min plikt. Mormor ska komma ner och hämta felix för både jag och patte jobbar hela helgen satt då måste han ju få vara nånstanns, imorrn tror jag att han skulle åka över till mormor istället. Patrik håller på att packa ihop hans saker och jag är bara allmänt jobbig. På lördag ska ja åka ut till min älskade bror så han får fixa mitt x-box, hoppas de går snabbt för jag har saknat super mario tok mkt. En till som jag håller på att saknar ihjäl är SNAOE, guuud jag vill bara att han ska komma hem nu. Nu är de fotboll på tv, och messi gjorde precis en frispark som resulterade i mål. Vilken kille. Nu ska ja springa ner till bilen och ta lös bilbarnstolen.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback