Just to be the next to be with you

Har precis kommit hem till mami och pappa så nu sitter jag här och väntar på att mamis hår ska bli klart så vi kan lägga i slingor sen bär det av hemöver. Jobbat hela dagen och de har varit lugnt och sansat, blir så jävla uppstressad när man ska springa på båda sidorna och hjälpa till. Tror jag hade hjärtat i halsen en tag där. Men allting går bara man vill. Imorrn börjar jag 07.00 och de kommer bli fruktansvärt jobbigt, jag är verkligen ingen som gillar att kliva upp den tiden. Imorrn äre midsommar också och vad händer då tro ? Massor händer vet inte vad jag vill göra faktiskt, de löser sig nog. Nu ska jag kolla runt på fejjan sen åka hem....


^mnkw

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag visste inte att ud hade en blåååggg. Lägg ut lite bilder på Fellan så jag får se hur stor han har blivit :D

2010-06-24 @ 22:42:55
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback