hemma!!!

Äntligen hemma efter en väldigt tung arbetsdag, och är faktiskt jävligt pigg och vill bara hoppa sönder nånting. Men som vanligt ska alla sova lr jobba och bara vara allmänt tråkig. Sitter och tittar på fotboll nu och de är ju jävligt intressant. Imorrn jobar jag igen och börjar 14.00 så de blir lite till sovmorgon de. Va iväg förut när patte hämtade mig och köpte glass på McDonalds, väldigt gott. Idag har patrik varit duktig och städat hela lägenheten men också när han ska damsuga så går damsugar jäveln sönder...... Va äre för jävla skit dom säljer egentligen? Har förstått att den ha pajja om den kostade 300 kr men en damsugare för 2000 som bara är 1 år gammal, jag blir faktiskt irriterad. Så nu gott folk är vi utan, jävligt bra. Jag har fått ett sånt jävla tryck över bröstet, börjar fundera om jag kanske ska gå vidare snart, iaf sluta röka kanske. Hoppas de är borta imorrn för de gör så jävla ont. Nu vart de för mkt skit.  Nu ska jag ta filten och lägga mig och titta på titanic.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback