=)

Gårdagen va så att jag jobbade fram till 13.00 och då hade pattes mamma ringt och fråga om jag kunde köra ut henne till vagnen så då for jag hem och hämtade felix sen for vi ut dit. Felix stannade kvar med farmor och han  skulle komma hem på torsdag. Sen när jag skulle åka hem så krockade jag så nu äre bara paj och skit av bilen. Pappa hittade en ny bil som vi ska åka och titta på idag, hoppas bara att de går alla vägen då. Sen for vi ut till emelie och tittade när dom skulle försöka få in soffan,vilket dom lyckades med ganska bra. Senare på kvällen blev de BiteLine och lite fotboll. Gick upp till malin och surra lite sen for vi hem och hämta lite saker och for tillbaka till Timrå. Satt och surra med lite folk och då fick dom för sig att dom skulle åka in på krogen så då körde ja in dom dit sen hem och sov. Nu sitter jag och tittar på våra bästa år och ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka till bilinvest och kolla bilar :D Ledig tills på fredag och de känns verkligen suuuuper skönt. Nu ska ja se klart.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback