......

Vi börjar redan från igår tycker jag, det började med att jag jobbade fram till 16.00 och då bar de av hemöver och sov 20 min. Efter de for vi ut till söråker och hämtade dubben och munter och hem och grilla lite. Vid typ halv 8 åkte vi och hämtade haileen hemma sen for vi hem till oss och satt oss och surra massa stunt. Kvällen led sakta men säkert mot senare tid och malin skulle åka hem och då åkte patte till  crex på nån fest där. Strax efter de så åkte ajje och munter hem så då satt jag och dubben som två ufon här. Vi slog iaf på en film, och man får ju aldrig prata................... Iaf så såg vi en stund på den och sen kom emelie förbi sen tror jag nog  att jag somnade faktiskt. Idag ligger jag med världens huvudvärk tror jag, men även att jag fick med mig pojkarna på pizzan förut också, dom kan om dom vill. Felix kommer väl snart hem och då blir de bara massa mys och kanske nån film och lite karra. Nu ska ja klä på mig...
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback