wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiio

whihihihwidhodfj ungefär så känner jag just nu, super glad och så jävla taggad. Taggad för vad man kan ju undra sig eftersom jag inte gör nånting. Fick en ny dator av min lilla nyqvist idag. Den är såååå vacker och bra och allting är kanon. Så lycklig satt jag snart spricker tror jag. Imorrn ska jag jobba, mindre roligt men de måste ju göras de med kanske. Sugen på godis är jag också, tänk att jag ha varit i birsta hela dagen men när jag väl kommer hem då blir jag sugen, och inte är jag så smart satt jag köper med mig hlr. Man kanske lär sig nångång. Känns inte som att jag orkar åka för en påse godis. Men äre nån som har vägarna förbi kan ni ju alltid köpa med er. Jag tror mami är bitter så jag måste kanske ringa och muntra upp henne lite. Lr så åker man över på en kopp kaffe och stjäl med sig några jordgubbar hem. Nu ska jag se sex and the city 2 . sug på den ni.


^mnkw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback