underbara människor

Åter på lindgården och ska göra sin plikt då. Inte direkt satt man är sådär super sugen men de måste ju göras. Dom klarar sig ju inte utan mig. ;p Gårdagen va så att när jag slutade jobbet så stack jag ut till malin och hämtade henne sen for vi hem till oss och där satt dubben och nybba och vänta. Sen kom patte elajt crex snaoe putte och timmy också. Sen vart det mkt surr och kanske lite för mkt vin men de gick ju iaf. Mkt trevligt när alla kommer på samma gång liksom. Hoppade studsmatta och ramlade av flera gånger. Vi badade i poolen som va iskall men de va ju lite uppfriskande. Sen drog snaoe och malin iväg och surra och putte och therese satt på gräset och surra och då passade  jag ju självklart på att prata sönder huvudet på dubbaz. De finns så mkt att prata om eftersom man typ aldrig träffas nu för tiden. Iaf sen tror jag att vi dök i sängen nångång på morgonkvisten. Vaknade iaf vid halv 11 av att mami ringde och hörde vad vi gjorde. Då passade jag på att hoppa på snaoe och therese och skaka liv i malin, hon va upp på en gång så de va bra. Patte va lite seg men efter typ en timme klev han upp han med. In och hoppa på dubben och väckte han, inte alltid lätt men de gick. Jag och malin satt där inne och surra som tok och han typ halvsov. Kul kille. Iaf så vid halv 12 så drog jag mig neröver på jobbet och nu sitter jag här och njuter. Man kan ju säga de, jag mår ju som jag förtjänar idag. Nu ska jag återgå till jobbet sen vid 21.30 blir det hemgång och sova. Hur skönt som helst. Lägger upp bilderna från gårdagen på facebook sen, mkt coola bilder. ;p

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback