rooooooligt

Gud va jag har blivit dålig på de här, skäms på mig. Iaf så jobbade jag igår och direkt efter jobbet så for jag till mami och pappa för big sis skulle ju komma med lilla nya agnes.  Hur söt som helst. Så vi åt där och kom nog inte hem förens vid 23.00 nån gång där, rikigt trevligt. Sen idag så har vi köpt en ny bil så de är ju bra de med kanske. Sen har jag jobbat. Patte jobbar inatt så Felix och jag ligger och tittar på film och vräker i oss chips. Lr han vräker i sig, jag gillar ju inte chips direkt. Imorrn blir det bara att ta de lugnt och njuta av min lediga dag för sen efter morgondagen är de jobb och jobb och åter jobb. Förstår inte varför jag inte sa att jag ville jobba natten ? Jag vet ju själv hur jobbigt jag tycker att det är att kliva upp tidigt och fara iväg. Natten va ju helt perfekt, man gjorde allting själv och ingen som va ivägen lr nånting. Men är huvudet dumt får kroppen lida brukar man ju säga.

Förut låg jag och tänkte på att jag sååå gärna skulle vilja ha hörlurarna, en pall och externahårddisken, men jag orkade inte kliva upp och hämta de. Sen efter typ 5 min så går jag och duschar och tänker i duschen att jag ska ta med mig de tillbaka. Men tror ni inte att jag går och lägger mig utan skiten ändå. Och nu orkar jag inte kliva upp igen. Helt otroligt att man ska va så jävla glömsk.

Nu ska jag lägga igen mina ljusa blåa ögon och drömma mig till ett varmare ställe.

Plus att jag håller på att frysa ihjäl men orkar inte ens kliva upp och stänga fönstret. ILLA NU NATHALIE!

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback