mini-pc?

Nu är man vaken och ska dra iväg och städa ur skit lägenheten, inte taggad. Känner mig på super humör idag. Ser inte riktigt frisk ut i håret iaf, orange! Men de blir ju så, de måste få vila några dagar nu sen slänger vi i en ny färg, de blir förmodligen en ljus, de är så tråkigt att ha mörk hår under sommar perioden. Kanske ska åka in på birsta en sväng efter städningen, skulle verkligen behöva en ny dator. Jag vill ha en mini-pc men alla bara gnäller på dom. Men hur perfekt skulle inte de vara? Skit bra tror jag. Såg en skräckis igår, jag fick som jag ville. Såg typ 15 min sen somna jag, men de va jävligt läskig så skrek till gjorde jag några gånger. Patte jobbar inatt så jag kommer inte våga se klart den ikväll hlr. Lite tråkigt. Nu ska jag dra upp patrik !
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback