lovely

Nu har jag kommit över datorn igen, mobil blogga är ju totalt världelöst skit jobbigt äre också. Sitter iaf på jobbet och har rast vilket verkligen är underbart. Ta en paus och bara skita i allt. lovely. Ska vara kvar här tills 21.00 sen blir de hem och bara lägga sig och sova eftersom att jag jobbar imorrn igen. Kanske hittar på nånting kul de vet men ju inte men inte blire nå mkt inte. Ont i ryggen har jag fått senaste veckan också, kanske dax och köpa ny säng ? Tror nästan de. Iaf så är Felix hos mami och blir där tills imorrn då jag slutar, och då ska även bigsis dit och vi ska kramas heeela kvällen. Mysilimys. Jag hoppas att patte lämnade kvar hårddisken hemma satt jag kan kolla oth ikväll, annars blir de nog jävligt tråkigt för min del. Nu ska jag återgå till jobbet och mina underbara kollegor.. =)


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback