lalalalal

Jag tror jag hamnar i chock. Jag vaknade vid halv 11, helt otroligt. Patte och felix klev upp imorse sen minns jag inge mer. Kan man bli mer trött än vad jag har varit på senaste tiden. Iaf så ska jag jobba idag men de är bara en kortis mellan 16.00-21.00 så de kommer ju gå bra som bara den. Sen blir det hem och förmodligen sova vidare om jag ska orkar jobba klart mitt schema. Satt och kollade hur det såg ut häromdagen och jag jobbar 5 helger i rad. 5 HELGER  hur fan kan dom ge mig 5 helger? Helt otroligt. Bara ta vara på tiden man är ledig fast de är absolut inte mkt. Felix sitter här och gör studsbollar och väntar på att dom ska torka satt de blir nå roligt att göra här på bygget. =) Nu har patrik hämta posten så man måste väl kika igenom den kanske =)
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback