i remember it like yesterday

Jag lever fortfarande med nöd och näppe. Har jobbat nu måndag, tisdag och nu är jag ledig imorrn och de är ju helt fucking underbart känns de som. Igår va elajt josse och puntriken ut och hälsa på och putte och patte parta till de, kanske lite väl mkt. Deras verk idag kanske. Jag jobbade till 12 och då for jag hem och mami kom förbi och hjälpte mig att packa iordning kläderna. Hatar att vika kläder! Patte jobbar ikväll så jag och felix blir ensamma men de går ju de med. Kanske kikar bort till mormor en sväng. Sitter iaf och väntar på att pappa ska komma förbi och fixa bilen så man kanske kan åka och köpa lite karra och bara mysa ner sig i soffan lite. Nu ska ni veta att de är inte lång tid tills min snaoe kmr hem igen och som jag längtar och längtar. Ska bli underbart att ha han på hemmaplan igen. Nu ska jag plocka tvätten ur tvättmaskin och disken ur diskmaskin .

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback