heeest

Nu är vi inne på min lediga dag och den ska jag verkligen utnyttja till fullo. Ska bara göra sånt som jag vill göra och inte saker jag måste göra. Känner att de blir bra med en lugn och fin dag. Kanske jag och Felix åker ner på birsta en sväng och bara njuter av tillvaron. Felix har precis vakna så nu ska han ut säger han. Igår hoppade han studsmatta i spöregnet och kuta ute barfota så han lär väl snart insjukna skulle jag kunna tro. Inte direkt bra väder idag hlr så de blir inge sola för min del. Kan hända att jag svänger förbi hos mami och solar innan jag åker ner till staden.

Roffe är inte en favorit just nu, han för ett sånt jävla liv och håller på att biter sönder plasten på rörena. Tur är väl att dom inte lever så länge kanske man kan säga. Tror jag köper ett hundben och slänger in till han så har han de han gör. När nyqvist slutar ska jag ner och möta han sen ska vi handla satt han får tacos som han jämt tjatar om. Vi har varit tillsammans i 6 år och han kanske har fått de typ 4 gånger. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right ? ;)

Sen måste jag bara komma på en bra lösning för min älskade skor. Dom står bara staplade på varann för de finns ingen stanns att he dom. Håller på att letar efter skohyllor som man har på väggen men finns ingen som faller mig i smaken. Om man ändå kunde ha de som Carrie i sex and the city filmen, skulle vara suuuuuper de. Nu ska jag bädda ihop sängarna och börja denna dagen.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback