flyttar i fulla muggar!

Nu är jag tillbaka igen, hualigen vad vi har hållit på sen i går. Iaf så igår vid 5 så började vi att bära ut allting ur lägenheten och ungefär vid 9 så va vi klarar. Stort tack till alla super grabbar som va starka och hjälpsamma igår =) Nu är vi på plats och de börjar faktiskt lika nånting nu. Lite kvar att packa upp men de hinner vi med under helgen. Just nu sitter vi ute i värmen och bara tar de lugnt. Ha vare fullt kör sen kl 10 imorse så nu äre tajm och varva ner. Imorrn måste jag ner på ikea och fixa ut en beskrivning till felix säng. Vi fick skruva isär den igår och nu minns vi inte hur allting satt. illa. Iaf så ska jag in och fixa och vika lite kläder nu hade jag tänkt sen blir det nog en tidig kväll för min del. Ruskigt trött nu faktiskt. Om 1½ vecka då smäller det, guuuuud va jag längtar :D Nu ska ja fixa klart.
^mnkw

Kommentarer
Postat av: mami

ja tack för hjälpen snälla mami och papi

2010-07-21 @ 01:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback