fghjklkjhvjkjhnhm

Nu har nathalie sådär fruktansvärt tråkigt igen. Är enormt sugen på max donken godis ja de spelar fan ingen roll, är sugen iaf. Försöker få tag på fru nyberg och se om vi kanske ska nattbada, de är mösigt. Datorn ligger platt i sängen och håller på att brinner upp men de får bli som de blir för jag tänker inte bränna sönder bena direkt. Vad gör alla egentligen ? Sover dom ? Jag är sådär över energiskt tror jag. Om jag visste hur man kopplade inte datorn och tv och allting tillsammans då så hade jag kanske kunna roa mig någon timme med en film lr nån serie men nu vet jag ju inte hur man gör så därför blir bloggen lidandes för de. Synd de. Felix ville fiska idag men jag gillar inte mask och inte fisk hlr för den delen så de får han ta när pappa kmr hem. Ja och för den delen så gick felix till mormor förut så nu är jag ensam också. KUUUUL !!!!! Jag är positiv mami, bara väldigt uttråkad.  Nu går jag ut och rööööker!


marie nathalie kd westberg

Kommentarer
Postat av: mami

Va inte du trött, imorgon blir det hårdköra så passa på att vila dig medans du kan kram

2010-07-21 @ 01:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback