dinkelfrö

Nu sitter jag här igen. Jag som va så fruktansvärt rastlös igår somnade framför datorn på 2 sek, undra hur de gick till ? Iaf så kmr snart nyqvist hem och då blire att greja på som vanligt. Mami kommer bort sen och då blir det att förmodligen försöka få upp gardinerna och den där hyllan i hallen kanske ? Har inte ens orka bädda sängen än så kanske dax att göra de nu. Förhoppningsvis har pappa löst bil problemet idag satt han får igång bilen. De gick inte fast vi bytte batterier i nyckeln, skumt. Också läker poolen nånstanns men vet inte vart, förmodligen under så de blir bara att köpa en ny sådan då. Jag skulle vilja gräva ner den istället men alla är emot mig så får försöka övertala dom då kanske.

Har lega heeela morgonen och solat och bara njutit av värmen. Det är en geting dom håller på att göra mig skogstokig just nu. Och han vägrar försvinna också. Allting känns så jävla bra just nu, som om alla bitar faller på plats sakta men säkert. Är väl bara en sak som saknas men de kommer inom kort de med skulle jag kunna tro. Pappa (morfar) har lovat felix en kanin som han har tjatat om heeela dagen, och känner jag min far rätt som dröjer de flera månader innan han far iväg och köper en. Jag får väl pallra mig ner mot staden och inhandla en sådan till min lilla kille satt han blir glader.

Funderar om jag kanske ska dra fram draken och dra en sväng inne, men de känns jävligt meningslöst för felix springer ute barnfota också rätt in och hunden är inge bättre än hlr så varför städa upp de när de ändå hamnar där på en gång ? Undra kan man ju alltid.

Ganska roligt att sitta och titta på vad tusan grannen håller på med, tanten klipper lite av gräsmattan sen klipper gubben lite sen klipper hon lite. Undra om dom bråkar på kvällarna om vem som ska få klippa. Verkar som om dom tycker det är väldigt roligt båda två.

Jävligt långt och onödigt inlägg måste jag bara säga.
Nu ska jag sätta fart och göra nånting satt inte dagen blir så lång.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback