guld naglar.

Igår låg jag och sov nästan hela dan, kände verkligen att de behövdes. Sen på kvällen tror patte att vi ska lägga oss så då gör vi de men jag är ju absolut inte trött så när han har somna målar jag hans naglar i skinande guld färg, vart jätte fint. Imorse när han vakna hade han leendet på läpparna och bjöd in mig på toaletten för att skåda naglarna som han tyckte va så himla fint så då pussade han mig tack och sen for han på skolan. Ungefär så gick de till :O. Nu sitter Felix och jag och bygger puzzel och kollar lite på elias. Igår när jag hämtade han på dagis satt han och grinade och hade tydligen gjort de länge, pga att han inte mådde bra. MEN VARFÖR RINGER DOM INTE ?! jag blir galen på sånt där. Aja iaf så nu ska vi spela superdeckar spelet och pussas.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback