Lindgården Kv: Tallen

Jag säger då det, kan tiden gå mkt segare asså. Åkte hit pigg och allert kl:06;30 i morse och påbörjade min plikt och kommer inte komma härifrån förns 21;15 vilket känns som om kl aldrig kmr slå de. Igår va jag till tandläkaren, man kan nog inte bli mkt räddare än så. Hatar verkligen att gå dit. Iaf sen så for vi till mormor och fika lite och felix somnade på soffan. Patrik och Christian spelade sitt jävla tv-spel som är skit tråkigt men de är väl deras problem. Imorrn fyller pappa år så då ska vi dit och äta tårta och öppna paket. Det händer faktiskt ingenting speciellt just nu har fått en hemma period, vill bara ligga hemma under täcket och inte göra nånting. Jobba ligger långt bort på världskartan. Nu ska ja återgå till mitt.

^mnkw

Kommentarer
Postat av: mamsen

jobba bör man annars dör man:) Kan va bra att ha om man ska ha skor.......

2010-02-14 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback