kyla

Igår va mami till oss och hjälpte oss och möblera om så de vart ju bra till slut. Sen följde vi med henne hem och nu har vi precis vaknat. Ska se om min lilla bil startar så vi kan åka hem. Motorvärmaren är trasig så den är lite bråkig när de är kallt. Ska nog åka ner till mormor och se om hon är på humör för att hitta på nånting, men hon fryser väl så där lär de inte bli nånting. Hur är de möjligt att de kan bli så jävla kallt, jag förstår bara inte. Imorrn ska ja hämta ut mitt efterlängtade paket från ellos, wiiie. Patrik jobbar hela veckan så de kommer bli fruktansvärt långtråkigt på kvällarna men man får ju stå ut. Nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagens händelser.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback