..........................

Kallt och ruskigt, man vill knappt gå ut längre. Vet att jag är skit dåligt på bloggen men de kanske beror på att patrik JÄMT ska ha datorn?! Iaf så har Felix fått en hamster av gammelmormor som heter Roffe och är skit jobbig på nätterna. Min älskade mami har jobbat hela helgen så kan de bli mer ensamt. Hoppas för hennes eget bästa att hon kommer och hälsar på mig imorrn. Ja Felix sover nu och jag sitter här, måste snart gå och lägga mig för ska upp kl:06.00 imorrn och kolla på sverige-finland i hockey :|, kommer vara skit trött. Idag har vi tvättat lr patte har gjort de. han är så snäll min lilla gullesnupp. Det är planerat en utlandsresa i maj och de ska bli så otroligt skönt att bara få sola och bada och absolut vara toltalt inkontakt i en vecka. Annars händer de inte så mkt patte sitter mest i telefon lr tränar och sen är han bara allmänt dryg och jobbig, kanske så de ska vara. Nu ska ja kolla runt på min nya drog som heter FACEBOOK.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback