what do you want from me

.... igår va vi iväg in på birsta och köpte dom där byxorna sen for vi hem på en gång. Vidare till timrå och ut till malin. Sen for vi iväg på hockeyn och självklart så dängde färjestad timrå! Herregud. Jag va fan inte ens nervös. Sen när vi gick och la oss så ick jag massage av patte i 40 min. De va så jävla skönt att ja somna. Trevlig tjej ja!  Idag fick jag sova ändå till 11. De va super skönt. Sen kom mami och hämtade mig och felix satt nu sitter vi här. Åkte upp hit satt jag skulle kunna sova lite innan jag ska jobba inatt. Patte börjar ju 5 så då kan man inte sova efter de. Hoppas natten går fort satt man får åka hem och lägga sig. Gillar att sova när dom borrar! Idioterna höll på i morse med. Dom måste va mer hatad än parkeringsvakter. Halv krasslig är jag också. Hoppas bara de inte är nån förkylning som är på G. De orkar jag inte med igen! Nu ska jag bädda ner mig framför tv.n och mysaaa!


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback