så fucking jävla het

Nu har ja tråååkigt igen. Är iaf trött. Inte lika trött som ja brukar vara vid den här tiden men ändå trött. Fick ju sova länge idag. De va skönt! Så fort ja jobbar natten ska alla sova super tidigt så de slutar med att jag får sitta här helt ensam. Fel att börja vara uppe då när ni alla vet att jag jobbar. Nicke har iaf ringt 2 gånger så jag har ju haft nån att surra med iaf. Inte så mkt vettigt men de vart som lite prat ändå. Finns ju alltid nått att kläcka ur sig om livet. De va ju lite synd att de inte va hockey inatt istället. Då har man iaf haft nånting att titta på. När ja började jobba natten för flera år sen så gick de alltid hur mkt bra filmer som helst. Nu går de tamifan bara ren jävla skit. Inte ens värt att sätta sig ner och kolla! Totalt världelöst. Igår va ja lite halvsugen att ringa micke bara för att reeeeeeeta slag på han när färjestad vann. Men kände att de va inte nån mening eftersom han skulle fan aldrig svara. Han blir så jävla förbannad och de är så jävla kul. Ja ni ser? Jag kunde kläcka ur mig ett inlägg ändå. Nu ska jag skala potatis och göra mackor! cya

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback