neggo nattis

Sen en sak till bara sådär som jag måste få trycka ur mig. Misstänker att mina underbara läsare tycker jag är fruktansvärt negativ och allmänt less i bloggen. Men jag hatar när folk ska lägga på en sida om att allting är så underbart jämt och barnen skriker aldrig utan dom är världens snällaste. Ungar skriker. Dom kan vara påfrestande. Man älskar dom högst på jorden men sluta få allting att låta som om de är kanon för de är de inte! Och de vet alla om också så ni skämmer i stort sett bara ut er. Sen älskar man inte pojkvännen varje dag hlr. Klart man är irriterad på varann. Och jag har bloggen för att bara få skrika ur mig allting. Och vill ni inte höra så lääääs inte =) Nu fick ja ur mig de också. Hoppas alla som sitter där ute med barn tänker på att julen är till för barnen och va rädd om dom. Va rädd om varandra. Nykter Julafton ! Usch jag får ont i magen när jag tänker på hur många barn som har de illa just idag. Deras dag, som blir de värsta dom är med om. Stackars små oskyldiga. Aja. Ha en bra dag!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback