jag älskar dig

Jaha. Nu sitter jag på jobbet, ganska tråkigt faktiskt! Skulle hellre vara hemma och ligga framför tv.n och vara halvdöd. Sitter och kollar på vemdalen. Vi ska ju bege oss dit och de ska bli så skönt. Måste bara hitta ett datum som alla är lediga och har tid. Men nu ser de ut som om jag har pussla ihop de. Imorrn blire upp tidigt för patte ska iväg på möte så då måste man vara pigg och glad när kl är typ 11. Känns tungt. Ska åka upp till mami imorrn och häääälsa på. Underhålla henne lite. Hon blir så ledsen när ja inte är där. Tror ni inte på fan att anna jobbar på linden så nu kommer hon störa mig hela natten. Right bitch ? ;) Sen angående nyår här. Det är sånt jävla hysteri. Ta och lugna ner er för fan. De är inte sista partydagen i era liv. Shit. Folk är som galen. Vi ska iaf spendera den uppe hos mamma i lugn och ro. Ska bli fruktansvärt skönt. Bli bjuden på gomat och kolla på hockey. En riktig myskväll. Kanske man får en nyårs puss om man har tur. :P EheheH! Nä nu ska jag grejja lite. Hööörs! Puss


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback