ja!

Trött och slut. Fruktansvärt ont i huvudet har jag också. Längtar tills jag får åka hem och krypa ner och sova. Ska in på birsta en sväng när jag har vakna och köpa jeansen. De får jag inte glömma. Inte fatt jag tror att de är nån större risk att jag någonsin glömmer ett birsta besök men man ska aldrig vara säker. Bara skit går de på tv.n också. Bara kl blir 05:00 så går tiden fort sen. Segaste tiden nu. Sen har de varit hyffsat lugn inatt också så de är nog därför man är seg. Undra vad man ska göra för att tiden ska dra iväg. Lite förslag tack! Sen måste jag sätta mig och göra om designen på bloggen också. Börjar lessna på den här gamla vanliga nu. Men vem orkar pilla med sånt? Inte jag. Är de nån som har tråkigt nån dag så kan ni ju alltid fixa de till mig. Nä nu ska ja dra en vända här. Hörs imorrn när jag har vaknat till liv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback