its true

Jaha, ligger sjuk ja. Inte alls roligt. Hoppas att det går över fort så man hinner med allting. Tänkte mest på att jag har inte köpt några julklappar än, känner faktiskt av stressen ja! Måste försöka fixa dedär så småning om. Imorrn måste jag försöka ta mig upp ur sängen och fixa lite som ska göras. Om jag orkar! Natten inatt va fruktansvärt jobbig, satt och mådde pyton hela natten men ändå ska allting göras. Hualigen! Vill se nån bra film ja men jag vet inte vad jag är sugen på. Brukar oftast bli missnöjd när det gäller filmer. Fick iaf tillbaka min mobil från lagning idag, hyfsat glad jag är över det då. Nu kan man slänga htc n i väggen. Skönt! Nu ska jag hoppa in i duschen sen är det gonatt! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback