i'ts just you

Nu är julen över, skönt! Felix vart super nöjd över julklapparna. Mest nöjd sa han att han vart med lego som han fick av faster m.familj och en toystory gubbe som pratar som han fick av oss. Skönt att de va glada miner iaf. Men de vart överdrivet mkt julklappar. Han fick jätte mkt fina kläder som kommer att komma till andvändning. De va verkligen behövligt. De tackar vi hjärtligt för. Nu sitter han på sitt rum och äter karra och kollar på film. Han börjar bli lite små trött troja. Inte så konstigt efter dagens liv. Imorrn fyller min älskade bror och syster 24 så då blir det tårta. Stooort Grattis till dom. Jag är helt slut, ska snart ta och krypa ner i sängen och sova så man orkar med morgondagen också. Lite halv le är jag att birsta inte är öppet imorrn, jag behöver ett par nya jeans! Man hinner inte med sig själv längre tror ja. Jag får väl bryta mig in då kanske. Nu ska jag plocka undan de sista sen äre kvällen. Gonatt!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback