i'm sorrrrrrry

Jag lever. Med nöd och näppe. Hade iaf en kanon kväll men som vanligt så är man halvt död idag. Nyqvist har åkt och köpt nå mat som vi ska trycka i oss sen ska ja bädda ner mig i soffan framför hockeyn. De är ju utematchen idag ju. De fåååår man inte missa! Håller på att försöka ringa han så han köper med sig nå mer karra för nu har vi proppa i oss allting som fanns. Men han svarar inte så han ligger väl i nått dike nånstanns och filurar. Bara skit äre på tv.n också. Inge vettigt för 5 öre. Imorrn ska ja jobba sen blir ja ledig en natt också går ja på nätter igen. Jag gillar inte varannan. Man blir så rörig och sölig av de. Bättre att ha alla på en gång så de bara säger pang sen äre klart. Nu ska jag hoppa ner i mjukisarna<3 Ha en bra bakfylle kväll, de tänker jag ha!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback