ehehehe

Aha! Nu är vi inne på 24 dec. Nice! Har iaf färga håret men nu vart de fel färg så nu måste jag göra om de igen. Har alltid haft den där färgen men just idag skulle de bli fel. Treeeeeeeeeeeeeeeeeeeevligt! Patte skulle iaf köpa med sig en färg innan han kom hem. Tur vi har så mkt tid på oss. =) Har inte slagit in alla julklappar än hlr. Men de hinner jag väl med kanske. Nu spenderar jag lite lovetime med biffen och findus, viktigare de! Va iaf och hämtade skooorna idag. Och fy va dom va underbara. Tack nathalie för den julklappen. Den bästa någonsin. Ont i ryggen har jag också. Känns som om jag skulle behöva en rollator idag faktiskt. Ska snart spackla fejjan sen måste jag väl kanske sätta igång. Vi ska ju som sagt vara hos Nicke vid 3. 45 min dit. Ska hinna mkt på den tiden. Jag är superwomen! Nä men ha en så bra dag som de går. Jag får väl under tvång trycka ur mig ett GODJUL då! Hej
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback